اولین روز بی تو
در این وبلاگ قراره کلی حرف تازه و خاص بزنیم
اینجا مکانی برای تبادل تفکرات قشنگمون هست .دور هم جمع میشیم تا از هم چیزی یاد بگیریم و چه چیزی از این ارزشمند تر ؟! با ثبت اسمتون در این وبلاگ شما هم میتونید مطالبتون رو در این وبلاگ قرار بدید

کدام خواننده داخلی را دوست دارید ؟

  تبادل لینک کاملا هوشمند و شیک و مجلسی
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفای تازه و آدرس http://bia2com.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار و خیلی شیک در سایت ما قرار میگیره. جانه ما داشتی ؟ نه داشتی ؟ به همین راحتی به همین خوشمزگی .







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 37434
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 156
تعداد آنلاین : 1





کد ساعت فلش


تماس با ما

آمار مطالب

کل مطالب : 28
کل نظرات : 156

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 25
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید سال : 219
بازدید کلی : 37434
اولین روز بی تو

نازننینم امروز اولین روز بی تو بودن است...هر روز ساعتم را با ضربان قلب تو تنظیم میکردم... ساعت را چه ارزش وقتی هر دم بدون تو باشد و دیگر بوی تو در هر دمم مرا سرشار نکند..این ثانیه های آشفته را چه ارزش وقتی هر لحظه بی توبودن را روی سرم آوار میکند.... نه من نمیخواهم خود کشی کنم...خود کشی؟ همه چیز را تمام کنم؟ نه ... نمیخواهم همه چیز تمام شود وقتی حتی یاد تو زینت بخش تمام لحظه هایم هست.....بهترینم امروز را بی تو خواهم بود و فردا و روزهای دیگر اما ... اما شمعدونی های لب طاقچه عادت خواهند کرد که لب پنجره با اشک های من سیراب شوند؟....هر روز کارم این است..ساعت ها به راهی که تو رفتی زل بزنم...اگر چشمم به در بماند اگر نفسم به ثانیه بیافتد به از اینکه ثانیه ی به نفس افتاده بی فکر تو ثانیه هایم بگذرد....نگاهی به روزهای تقویم با تو بون میکنم ....میبینم از روز اول  شمعدونی که تو به من  دادی چقد فرق کرده ..انگار...انگار روح من در تک تک ذراتش نفوذ کرده چون با نگاه به آن انگار تو و من بودن را در خیالات آشفته ام بیدار میکند...هرچه میخواهم هر روز بی توبودن را با یک گل یاس ثبت کنم..اما ...اما نمیدانم چرا گل های یخ بیشتر دوس دارند که در کنار پنجره جای بگیرند... ...

خودم


تعداد بازدید از این مطلب: 441
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رویا در تاریخ : 1392/9/9/rozazno - - گفته است :
آقا تبریک میگم خیلی احساسی مینویسید ... واقعا لذت بردم از این متن و متن بالا !!!!!!!!!
پاسخ:نظر لطفتونه امیدوارم ادامه مطالبم بخونید

<-CommentGAvator->
طلوع در تاریخ : 1392/9/8/rozazno - - گفته است :
مرسی .متنا مال خودتونه دیگه؟ خیلی آدمو تکون میده ! خیلی خوبه ادامه بدید
سپاس .متنا رو خودم مینویسم امیدوارم با کمک خدا بهترم بشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود